Vše na jednom telefonu
+420 251 563 473
Ke stažení
STÍŽNOST
Podání stížnosti na postup poskytnuté zdravotní péče je upraven zákonem č. 372/2011 Sb. O zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování. Na webových stránkách společnosti je uveden dotazník spokojenosti (dotazník spokojenosti je také předán u první návštěvy naší příjmovou sestrou), který je pravidelně vyhodnocován s cílem zlepšení kvality péče. Informace o možnosti podání stížnosti dostává pacient při příjmu do domácí péče. Stížnost může být podána 7 dní v týdnu 24 h na webových stránkách. Poskytovatel prostřednictvím MOP DP vyřídí stížnost do 30 dnů od obdržení stížnosti, tato lhůta může být v odůvodněných případech prodloužena o dalších 30 dnů v případě, že je poskytovatel k vyřízení nepříslušný a postupuje řízení věcně příslušnému subjektu. O prodloužení lhůty stěžovatele informuje do 7 dnů od přijetí stížnosti. MOP vede evidenci podání stížností a jejich řešení. Získaná data z evidence stížností jsou použita k nastavení opatření vedoucí ke zvyšování kvality poskytované péče. Výsledek šetření podané stížnosti je odeslán MOP stěžovateli na uvedenou adresu nebo skrze generovaný klíč anonymního online formuláře. Pokud klient s výsledkem šetření nesouhlasí, může podat stížnost jednateli společnosti, příslušnému správnímu orgánu nebo se může obrátit na zdravotní pojišťovnu.
POCHVALA
Pokud by jste rádi pochválili některého z našich zaměstnanců, velmi rádi mu ji předáme. Pro napsání pochvaly prosím využijte náš online formulář a při výběru vyberte "pochvala".
MOŽNOSTI PODÁNÍ STÍŽNOSTI A POCHVALY
PÍSEMNĚ DOPISEM
Manažer ošetřovatelské péče
Mezi Lány 1034/1c, 158 00, Praha 5